تعميرات موبايل در شهرهاي ايران با عالي ترين هزينه

۱۴۷ بازديد

آموزش تعميرات موبايل و آموزش تعميرات لپ تاپ در كهگيلويه و بوير احمد ياسوج

دوره هاي حرفه اي آموزش تعميرات موبايل ، آموزش تعميرات لپ تاپ،آموزش تعميرات كامپيوتر،آموزش تعميرات تبلت،آموزش تعميرات تلفن همراه و اپل، براي اولين بار توسط بزرگترين آموزشگاه آموزش هاي شبكه و تعميرات پارسه در كهگيلويه و بوير احمد و شهرهاي ياسوج, بوير احمد, كهگلويه, گچساران, دنا, و شهرهاي ديگر كهگيلويه و بوير احمد برگزار مي شود  .

آموزش تعميرات موبايل و لپ تاپ دراستان مركزي اراك
 معرفي موسسه پارسه

انستيتو انفورماتيك پارسه در سال 88 با اخذ مجوز رسمي به شماره (27689) تاسيس گرديد با هدف ارتقاي سطح علمي و كيفي تعميرات فوق تخصصي سخت افزار كامپيوتر و لپ تاپ در ايران شروع به فعاليت نمود.
در راستاي رسيدن به اين هدف بستر هاي سخت افزاري و تجهيزات مدرن مورد نياز را تهيه و در كارگاه هاي مركز مستقر نموده است و هيات علمي متناسب و فرهيخته كه بهترين تعميركاران ايران به شمار مي روند را جذب نموده و به  تحقيق در راستاي بدست آوردن راهكار نوين تعميرات تجهيزات الكترونيكي و همچنين انتقال دست آورد ها به متقاضيان اقدام نموده است.

چشم انداز (vision)
اين  موسسه در راستاي چشم انداز كلي تدوين شده تلاش مي نمايد با توسعه كمي و كيفي  خدمات خود، بتواند بستري مناسب و مورد اعتماد جهت ارائه تجهيزات تخصصي تست و تعمير لپ تاپ ،ارائه خدمات تعمير و بازيابي اطلاعات و آموزش فوق تخصصي تعميرات سخت افزار در عاليترين سطح كيفي در كشور را به عموم هم ميهنان فراهم آورد.

ماموريت (mission):
نظارت و كنترل كيفي و كمي بر فعاليت شعب ،افزايش شعب در سطح كشور ، اطلاع رساني به عموم هم ميهنان و بكارگيري ابزار هاي نوين فناوري اطلاعات و ارتباطات از جمله مهم ترين ماموريت هاي اين واحد به شمار ميرود.

براي كسب اطلاعات بيشتر به صفحه ي آموزش تعميرات موبايل و آموزش تعميرات لپ تاپ در سايت پارسه مراجعه كنيد.


توضيحاتي در مورد كهگيلويه و بوير احمد

استان كهگيلويه و بوير احمد

 مردم استان غالباً به گويش جنوبي زبان لُري صحبت مي‌كنند. اين گويش براي ديگر لر زبانان بويژه لُرهاي بختياري قابل درك است و تا سواحل شمالي خليج فارس (شهرستانهاي گناوه، ديلم و تنگستان رواج دارد.

در كنار زبان لُري، زبانهاي تركي قشقايي و فارسي نيز بويژه در شهرستان گچساران گويشوران زيادي دارند. به استناد كتاب «ممسني در گذرگاه تاريخ» مردم لرستان، كهگيلويه و بويراحمد، ممسني و حتي دشتستان بوشهر از يك نژاد بوده و با يك زبان صحبت مي‌كنند. اصلي‌ترين مشخصه هي فرهنگي و اجتماعي منطقه، در گذشته ساختار اجتماعي عشايري بوده است.

هرچند امروزه اين ساختار دگرگوني زيادي داشته اما هنوز موقعيت اجتماعي و شناسايي افراد حتي در جامعه شهري استان نيز از طريق وابستگي و تعلقات آنها به ساختار ايلي تعيين مي‌گردد.

اين منطقه در گذشته نه چندان دور، در قلمرو شش ايل بوير احمد، طيبي، بهمئي، دشمن زياري، بابويي بوده است. اكثر مردم استان كهگيلويه و بويراحمد، به زبان لري صحبت مي‌كنند.

اين گويش بازمانده زبان ايرانيان قديم است كه كمتر تحت تأثير زبان‌هاي بيگانه قرار گرفته است و اختلافات ريشه‌اي با ساير گويش‌هاي زبان لري ندارد.

كهگيلويه و بويراحمد داراي ۲۱۷ گردشگاه زيارتي و تفرجگاهي است كه گردشگران تابستاني مي‌توانند از آنها ديدن كنند.
 باغ توريستي چشمه بلقيس چرام
  بقعه امامزاده «بي‌بي‌حكيمه» خواهر امام رضا، امام زاده جعفر برادر امام رضا در شهرستان گچساران
  سرچشمه چنارستان سفلي
  شهر توريستي و زيباي سي سخت در دامنه كوه دنا داراي آب و هواي دلپذير و سالم.




  رودخانه‌هاي مارون، چرام، نازمكان، بشار، زهره و مهريان بهمراه هزاران چشمه سار ديگر و در كنار آن‌ها سد كوثر، سد شاه قاسم و سد شاه مختار ياسوج.
   ۴۰قله بالاي چهار هزار متر دنا - آبشارهاي كمردوغ از توابع شهرستان كهگيلويه، تنگه مهريان و گنجه‌اي ياسوج و تنگ سولك بهمئي.
    امامزاده‌هاي كهگيلويه و دشت بلاد شاپور دهدشت، دژ سليمان و چندين دژ ديگر. آثار تل چگاه، آب گرمون، آب شوران، شهر لارندن، آب انبارها، كاروانسراها، قلعه‌ها،


     گورستان سه طبقه و تنگ سولك در رشته‌كوه‌هاي بهمئي.تنگ تكاب، محل برخورد آريو برزن با اسكندر مقدوني و قلعه‌هاي قديمي متعدد شامل قلعه دختر، قلعه مانگشت،

       و دژ سليمان كه مجموع آنها به «دلي مهرگان» معروف است.
    تنگ شلال دون، رودخانه و بيشه زيباي شاه بهرام، روستاي زيباي پلكاني و باغستاني مارين، تنگ هنگان، و امامزاده سيد محمود (سيد محميد) واقع در شهرستان كهگيلويه
    غارها و اشكفت‌هاي كوهستان‌ها.
    چهار طاقي خيرآباد عليا و پل خيري مح خان در خيرآباد عليا
    روستاي گوشه و زيارت امام زاده شاه قاسم از نوادگان حضرت زين العابدين (ع)



۱۸ رودخانه كوچك و بزرگ، ۴۰ چشمه جوشان آب آشاميدني و معدني، ۱۷حلقه قنات، پنج آبشار، سه درياچه، ۶۰دره و تنگه، بوستانها و دشتهاي سرسبز، امامزاده‌ها، گنبدها، قلعه‌ها، كاروانسراها، مساجد، آب انبارها آتشكده‌ها، پل‌ها و برج‌هاي تاريخي از ديگر نقاط گردشگري منطقه‌است.

نامهاي ايلات جاكي (مترادف با زميگان)، چرام، دشمن زيار و بوير احمد (مترادف با باوي= بئوني اوستا) به ترتيب به معاني دارندگان زمينهاي ييلاقي و قشلاقي، رمه سفيد، ستم كننده به دشمن و ده هزار نفري مي‌باشند.

يعني ايل باوي (بوير احمد) با تعداد نفرات كثير بزرگترين ايل منطقه بوده است. از جمله مكان ديگر استان را مي‌توان در شهر ديشموك جست از جمله قلعه شاه منصور ليراب، تنگ بالياو، امامزاده ميرسالار، گوردخمه در ديشموك، كوه دل‌افروز، كوه غارون (كوهايي سرشار از گياهان طبيعي و داروئي)، قلعه تاريخي ديشموك و اين شهر داراي اب هوايي سردسيري است و از مكان‌هاي خوش اب هوا در استان مي‌باشد
مقالات پارسه

 صفحه لپ تاپ را قفل كرده ايد و ديگر نمي توانيد باز كنيد ؟تاچ پد ها قفل و باز مي شوند و اگر از اين راه آنرا قفل كرده ايد و اكنون نمي توانيد از اين روش آنرا باز كنيد چند پيشنهاد و احتمال براي شما داريم :(اين پيشنهاد ها در ويندوز7 انجام شده وتفاوت چنداني با ديگر ويندوز ها ندارد.)

اولين احتمال تنظيم شدن ديواس موس به موس خارجي كه  به كنترل پنل برويد و در قسمت Mouse و در تب Buttons قسمت Devices مطمئن شويد كه بر روي گزينه اي كه مربوط به تاچ پد است مثلا در لپ تاپ ايسوس:  enter image description here
در همان تنظيمات موس به بخش Hardware رفته و مطمئن شويد در قسمت Devices تاچ پد شما شناسايي شده و نام آن درج شده است.اگر دو مرحله بالا جواب نداد درايور هاي تاچ پد را پاك و از نو نصب نماييد

و در آخر اگر باز هم نشد اين بدين معنا است كه مشكل بايد سخت افزاري باشد و يا به هم ريختگي هاي نرم افزاري كه با ريپير و يا تعويض ويندوز معمولا درست مي شود.

خدمات ما آموزش تعميرات موبايل در ياسوج مي باشد .


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.