گرفتن قيمت به صورت اينترنتي در باب خريد خانه در دبي چه مزيت هايي دارد؟

۳ بازديد

فروش خانه در دبي.

خريد ويلا در دبي آن هم در شهري پر زرق و برق و معروف ، تجربه اي عالي است و قطعا جاذبه هاي خاص توريستي و ديدني دبي يكي از مهمترين دلايل جذب ثروتمندان دنيا به اين شهر شده است. البته مزيت خريد ويلا در دبي به جز سرمايه گذاري ، اين است كه به خريداران اجازه مي دهد علاوه بر سود سرمايه گذاري ملكي خود ، با گرفتن اقامت و استفاده از امكانات گسترده اقتصادي دبي ، كسب و كار خود را به شيوه حرفه اي تر و با سود بيشتر در دبي ادامه دهند.
نقشه شهر دبي

در اصل شما مي توانيد علاوه بر خريد ويلا در دبي و شروع زندگي جديد در اين شهر خوش رنگ و لعاب ، ويزاي كار و ويزاي اقامت را به صورت جداگانه نيز دريافت نماييد و از يك زندگي لوكس و خاص بهره مند شويد. لازم به ذكر است كه خريد ويلا در دبي به تنهايي باعث دريافت اقامت دائم اين كشور نمي شود و شما ملزم هستيد تا براي دريافت اين ويزا ، مراحل جداگانه اي را پس از خريد ملك سپري نماييد كه انجام اين مراحل بسيار ساده و سريع است.

دبي، شهر مناسبي براي خريد ويلا به حساب مي آيد چرا كه مراحل و شرايط مربوط به خريد در آن چندان پيچيده و سخت نيست. بنابراين هر يك از مهاجران با سرمايه لازم مي توانند پس از طي نمودن مراحل قانوني به ويلاي رويايي خود برسند.

از مكان هاي ديدني اين شهر ميتوان به برج العرب اشاره كرد كه از كم نظير ترين مناطق دنيا محسوب ميشود. شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد اجاره يك شب اقامت در اين هتل پنج ستاره، چيزي حدود 1600 يورو ميباشد كه معادل 50 ميليون تومان مي‌باشد.

براي شناخت مي توانيد به click here رجوع كنيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد